preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zamet Rijeka

Login
Tražilica
 

e-Dnevnik

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Misao mjeseca

Svibanj

Svatko ima jednake mogućnosti da bude onoliko velik koliko to želi.

Jeremy Collier

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rijeka i Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja - terenska nastava trećih razreda
Autor: Iva Nežić Crljenica, 9. 2. 2017.

Učenici trećih razreda bili su 7.veljače 2017.g. na terenskoj nastavi. Posjetili su Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja koji je još 2008. godine pokrenuo projekt Poznam grad – volim grad – čuvam grad. U sklopu navedenog projekta učenici su pogledali prezentaciju koja daje prikaz kulturno-povijesnog razvoja grada Rijeke. Učiteljice su, nakon posjeta Muzeju, pokazale učenicima kulturno-povijesne spomenike o kojima su slušali.


Učenici trećih razreda bili su 7.veljače 2017.g. na terenskoj nastavi. Posjetili su Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja koji je još 2008. godine pokrenuo projekt Poznam grad – volim grad – čuvam grad. U sklopu navedenog projekta učenici su pogledali prezentaciju koja daje prikaz kulturno-povijesnog razvoja grada Rijeke od vremena prve naseljenosti do današnjih dana. Poseban naglasak muzejska je pedagoginja stavila na riječke spomenike kulture koji svjedoče o bogatoj kulturnoj baštini našega kraja. Nakon prezentacije učenici i učiteljice su razgledali Muzej.

Teoriju valja dokazati praksom, zar ne? Zato su učiteljice, nakon posjeta Muzeju,  pokazale učenicima kulturno-povijesne spomenike o kojima su slušali: katedralu svetoga Vida, crkvu Marijima Uznesenja sa zvonikom (Kosi toranj), crkvu svetoga Jeronima, palaču Modello, Hrvatsko narodno kazalište Ivana pl. Zajca, Stara vrata (Rimski luk), Gradski toranj, Stendarac (stup za zastavu).

   

Učiteljice su terensku nastavu organizirale potaknute sadržajima koji se u trećem razredu obrađuju u sklopu Prirode i društva. Iako Rijekom šećemo gotovo svakodnevno, rijetko zastanemo i divimo se bogatoj kulturnoj baštini koju ima naš Grad. Ovo je bila prilika da voljenom Rijekom prošećemo podignutog pogleda i uživamo u njezinim ljepotama.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju