Suncem okupan dan i burom osvježen zrak pravi su motivi za izlazak iz škole i doživljaj nastave na način drukčiji od onog uobičajenog, školskog.
Stoga su naši šestaši u sklopu nastave Hrvatskoga jezika, odnosno medijske kulture, iz prve ruke vidjeli što su filmska izražajna sredstva i kako ih redatelj može koristiti, na primjeru filma „Lastavice i Amazonci“. U svijetu lišenom društvenih mreža i interneta, u kojem je jedini pravi pokretač avanture neiscrpna dječja mašta, junaci filma pokazali su kako je zaigranost i želja za otkrivanjem novoga nešto bezvremensko i razumljivo svim generacijama.
Evo što su nakon odgledanog filma rekli neki od naših učenika:
Film mi se dopao jer se cijelo vrijeme događa neka nova radnja. (Andrija Lerga, 6.a)
Film je bio zabavan jer ima puno radnje i zabavna je. Bilo je jako napeto. Poštivana su sva filmska sredstva i kadrovi. Bilo je dijelova u filmu koji su bili malo strašni i muzika je u tim dijelovima napeta. (Viktor Višnić, 6.b)
Film mi se jako svidio jer je bilo puno uzbudljivih događaja, a na kraju sve uvijek dobro završi. Titlovan je na hrvatskom jeziku i primjeren je za nas djecu. (Vanja Prijić, 6.c)
Film je vrlo zanimljiv i poučan jer govori o dječjoj radoznalosti i volji za igrom. (Lovro Kegalj, 6.a)
Svidio mi se film jer smo uvijek bili u neizvjesnosti. Radnja je bila jako napeta i zanimljiva. Likovi su bili šaljivi i uz njih je film bio još bolji. Jedina mana je ta da je britanski naglasak previše istaknut. (Marin Kupanovac, 6.b)
Film mi se svidio jer ima zanimljivu radnju i govori o želji za pustolovinom. (Nika Maltar, 6.a)
Film mi se dopao jer je na engleskom jeziku i jer djeca kreću u avanturu na neotkriveni otočić. Cijeli film je bio zanimljiv i poučan. (Andrija Uhač, 6.c)
Ovaj film mi se svidio prvenstveno zbog likova i njihovih osobina. Radnja je bila dobra i zanimljiva. Očekujem drugi dio. Jedino mi se nije svidjelo to što nam je teta rekla što će se zbiti u filmu. (Ivan Glavan, 6.b)
Nataša Acinger, prof.