“Potrudite se razviti osobine prijatelja koje nemate, a željeli biste ih imati. To neka bude vaš cilj. Sigurno će te uspjeti!“
Razvijanje asertivnosti kod djece-prijateljstvo bila je jedna od tema stručnog skupa učitelja razredne nastave koji je održan 19.ožujka za 8. županijsko stručno vijeće (OŠ Srdoči i OŠ Zamet). Radionica je imala za cilj prepoznati osobine prijatelja kod sebe i drugih, povećati motivaciju za usvajanjem pozitivnih navika ponašanja prema drugima i kritički razmišljati o poticajima na ponašanje.
Druga tema odnosila se na načine donošenja ispravnih odluka gdje se na konkretnim životnim i školskim situacijama pokazalo „da je balansiranje između toga da slijedimo intuiciju i razum“ ključ odlučivanja.
Dobrodošli u svijet Osnovne škole Zamet!
Ovdje možete pronaći korisne informacije, dobiti odgovore na brojna pitanja, ali i uživati u plodovima rada naših učenika i djelatnika.
O svakodnevnim aktivnostima pogledajte u izborniku Web pano.
„Otet, znat, umet, škola Zamet!“
“Potrudite se razviti osobine prijatelja koje nemate, a željeli biste ih imati. To neka bude vaš cilj. Sigurno će te uspjeti!“
Razvijanje asertivnosti kod djece-prijateljstvo bila je jedna od tema stručnog skupa učitelja razredne nastave koji je održan 19.ožujka za 8. županijsko stručno vijeće (OŠ Srdoči i OŠ Zamet). Radionica je imala za cilj prepoznati osobine prijatelja kod sebe i drugih, povećati motivaciju za usvajanjem pozitivnih navika ponašanja prema drugima i kritički razmišljati o poticajima na ponašanje.
Druga tema odnosila se na načine donošenja ispravnih odluka gdje se na konkretnim životnim i školskim situacijama pokazalo „da je balansiranje između toga da slijedimo intuiciju i razum“ ključ odlučivanja.
“Potrudite se razviti osobine prijatelja koje nemate, a željeli biste ih imati. To neka bude vaš cilj. Sigurno će te uspjeti!“
Razvijanje asertivnosti kod djece-prijateljstvo bila je jedna od tema stručnog skupa učitelja razredne nastave koji je održan 19.ožujka za 8. županijsko stručno vijeće (OŠ Srdoči i OŠ Zamet). Radionica je imala za cilj prepoznati osobine prijatelja kod sebe i drugih, povećati motivaciju za usvajanjem pozitivnih navika ponašanja prema drugima i kritički razmišljati o poticajima na ponašanje.
Druga tema odnosila se na načine donošenja ispravnih odluka gdje se na konkretnim životnim i školskim situacijama pokazalo „da je balansiranje između toga da slijedimo intuiciju i razum“ ključ odlučivanja.