« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Dobrodošli u svijet Osnovne škole Zamet!
Ovdje možete pronaći korisne informacije, dobiti odgovore na brojna pitanja, ali i uživati u plodovima rada naših učenika i djelatnika.
O svakodnevnim aktivnostima pogledajte u izborniku Web pano.
U izborniku lijevo, pod 130 godina, pogledajte prelijepe likovne radove, pročitajte zanimljive literarne radove te pratite aktivnosti povodom obilježavanja 130 godina postojanja Osnovne škole Zamet.
Veselimo se zajedničkim uspjesima i postignućima!
„Otet, znat, umet, škola Zamet!“
“Potrudite se razviti osobine prijatelja koje nemate, a željeli biste ih imati. To neka bude vaš cilj. Sigurno će te uspjeti!“
Razvijanje asertivnosti kod djece-prijateljstvo bila je jedna od tema stručnog skupa učitelja razredne nastave koji je održan 19.ožujka za 8. županijsko stručno vijeće (OŠ Srdoči i OŠ Zamet). Radionica je imala za cilj prepoznati osobine prijatelja kod sebe i drugih, povećati motivaciju za usvajanjem pozitivnih navika ponašanja prema drugima i kritički razmišljati o poticajima na ponašanje.
Druga tema odnosila se na načine donošenja ispravnih odluka gdje se na konkretnim životnim i školskim situacijama pokazalo „da je balansiranje između toga da slijedimo intuiciju i razum“ ključ odlučivanja.
“Potrudite se razviti osobine prijatelja koje nemate, a željeli biste ih imati. To neka bude vaš cilj. Sigurno će te uspjeti!“
Razvijanje asertivnosti kod djece-prijateljstvo bila je jedna od tema stručnog skupa učitelja razredne nastave koji je održan 19.ožujka za 8. županijsko stručno vijeće (OŠ Srdoči i OŠ Zamet). Radionica je imala za cilj prepoznati osobine prijatelja kod sebe i drugih, povećati motivaciju za usvajanjem pozitivnih navika ponašanja prema drugima i kritički razmišljati o poticajima na ponašanje.
Druga tema odnosila se na načine donošenja ispravnih odluka gdje se na konkretnim životnim i školskim situacijama pokazalo „da je balansiranje između toga da slijedimo intuiciju i razum“ ključ odlučivanja.