« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dobrodošli u svijet Osnovne škole Zamet!
Ovdje možete pronaći korisne informacije, dobiti odgovore na brojna pitanja, ali i uživati u plodovima rada naših učenika i djelatnika.
O svakodnevnim aktivnostima pogledajte u izborniku Web pano.
„Otet, znat, umet, škola Zamet!“
Učenici 1. a i b te 2. a i b razreda sa svojim učiteljicama Marinom i Anjom uključili su se u obilježavanje Dana medijske pismenosti, projekt Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja provodi svake godine u proljeće, od 2018. godine.
U školskoj knjižnici prisustvovali su radionici Medijska pismenost – što je to? na kojoj su pomoću slikovnice Medijska pismenost za najmlađe osvijestili razliku između stvarnosti i medijskog prostora te definirali što su to mediji i kako ih dijelimo.
Također, pomoću prezentacije Oglasi oko nas dostupne među obrazovnim materijalima na stranicama Dana medijske pismenosti, osvještavali su kako sve što vidimo i čujemo u medijima ne mora biti istinito, a pomoću pet pitanja za mudre glavice pokušali su kritički promišljati o gledanim reklamnim sadržajima.
Na kraju, umjesto očekivanja kupnje nove, svoju omiljenu igračku nacrtali su te predstavili ostalim prisutnim učenicima, uz završnu misao kako valja razmisliti o odabiru sadržaja i vremenu provedenom uz medije.
Učenici 1. a i b te 2. a i b razreda sa svojim učiteljicama Marinom i Anjom uključili su se u obilježavanje Dana medijske pismenosti, projekt Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja provodi svake godine u proljeće, od 2018. godine.
U školskoj knjižnici prisustvovali su radionici Medijska pismenost – što je to? na kojoj su pomoću slikovnice Medijska pismenost za najmlađe osvijestili razliku između stvarnosti i medijskog prostora te definirali što su to mediji i kako ih dijelimo.
Također, pomoću prezentacije Oglasi oko nas dostupne među obrazovnim materijalima na stranicama Dana medijske pismenosti, osvještavali su kako sve što vidimo i čujemo u medijima ne mora biti istinito, a pomoću pet pitanja za mudre glavice pokušali su kritički promišljati o gledanim reklamnim sadržajima.
Na kraju, umjesto očekivanja kupnje nove, svoju omiljenu igračku nacrtali su te predstavili ostalim prisutnim učenicima, uz završnu misao kako valja razmisliti o odabiru sadržaja i vremenu provedenom uz medije.