preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zamet Rijeka

Login
 

Misao mjeseca

Svatko ima jednake mogućnosti da bude onoliko velik koliko to želi.

Jeremy Collier

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rad u OŠ Zamet na početku školske godine 2021./2022.
Autor: Marjana Seršić, 7. 9. 2021.


U skladu s preporukama Školu smo organizirali na sljedeći način:

  1. Nastava će se odvijati u dvije smjene za cijelu školu.

A smjenu čine sljedeći razredi: 1.a, 1.b, 2.a, 2.b, 3.a, 3.b, 4.a, 4.c te
svi 6. i 8. razredi

B smjenu čine sljedeći razredi: 1.c, 1.d, 2.c, 2.d, 3.c, 3.d, 4.b, 4.d te
svi 5. i 7. razredi

1. tjedan A smjena nastavu ima popodne, a B smjena ujutro.

  1. Kako bi se izbjegla pretjerana gužva u zajedničkim prostorijama Škole, učenici po dolasku odmah ulaze u školu, držeći razmak od ostalih učenika, te odlaze u svoje učionice gdje će ih dočekati predmetni učitelj. Na ulazu u školu dezinficirat će obuću na otiraču, a u učionici će oprati ruke. Ulazak u školu provodit će se na sljedeći način:
  • Učenici od 1. do 4. razreda ulazit će na "veliki" ulaz ujutro u periodu od 7:35 do 7:45 sati, a popodne od 13:05 do 13:15 sati.
  • Učenici od 5. do 8. razreda ulazit će u školu ujutro od 7:45 do 8:00 sati, a
    popodne od 13:20 do 13:30 sati na „veliki ulaz“, bez zadržavanja i grupiranja ispred škole.
  • U produženi boravak učenici ulaze na "mali" ulaz.
  1. Školski sat trajat će 40 minuta kako bi se moglo obaviti čišćenje u međusmjeni te kako bi stigli i na izvanškolske aktivnosti.  Raspored sati i upute o odvijanju nastave učenici će dobiti od razrednika.

Raspored zvona:

1.sat  8:00 – 8:40
2.sat  8:45 – 9:25
   odmor 9:25 – 9:40
3.sat 9:40 – 10:20
4.sat 10:25 – 11:05
5.sat 11:10 – 11:50
6.sat 11:55 – 12:35
7.sat 12:40 – 13:20

1.sat 13:30 – 14:10
2.sat 14:15 – 14:55
  odmor 14:55 – 15:10
3.sat 15:10 – 15:50
4.sat 15:55 – 16:35
5.sat 16:40 – 17:20
6.sat 17:25 – 18:05
7.sat 18:10 – 18:50

4. Učenici će boraviti uvijek u istoj učionici, a učitelji će dolaziti u razrede prema rasporedu (osim Informatike, TZK-a te povremenih odlazaka u specijalizirane kabinete)

1.a i 1.c  učionica 19
1.b i 1.d učionica 16
2.a i 2.c učionica 31
2.b i 2.d učionica 21
3.a i 3.d učionica 37
3.b i 3.c učionica 33
4.a i 4.d učionica 3
4.b i 4.c učionica 2
 

5.a i 8.a učionica 52
5.b i 8.b učionica 54
5.c i 8.c učionica 56
5.d i 8.d učionica 58
7.e učionica 50
7.a i 6.a učionica 42 
7.b i 6.b učionica 44
7.c i 6.d učionica 46
7.d i 6.c učionica 48

 

5. Nastava će se odvijati u blokovima kako bi se tijekom dana u razredu izmijenilo što manje učitelja.

  1. Tijekom velikog odmora učenici će ostati u razredu ili će izaći u pratnji učitelja, dakle neće biti mogući odlasci do trgovina. Djeca marendu mogu donijeti sa sobom od kuće ili ju mogu primati u Školi. 
  2. Izborna nastava će se u potpunosti odvijati u školi s obzirom da nemamo kombinirane grupe iz različitih razreda.
    SVI učenici, i oni koji inače ne pohađaju nastavu INFORMATIKE, prva dva tjedna mogu prisustvovati nastavi Informatike kako bi isprobali svoje korisničke podatke, upoznali digitalne udžbenike te se prisjetili Loomena i pisanja maila. 
    Za učenike od 1. do 4. razreda nastava stranog jezika, Informatike i Vjeronauka počinje drugi tjedan nastave.

8. Dopunska i dodatna nastava te izvannastavne aktivnosti za učenike od 5. do 8. razreda organizirane su za mješovite skupine, stoga će učitelji dogovarati s učenicima kako i kada će se provoditi.  

9. Maskice za lice učenici bi, sukladno preporukama, trebali nositi u zajedničkom prostorijama i prilikom ulaska u Školu. Svaki učenik dužan je imati svoju maskicu koju na hodnicima i prilikom ulaska u Školu,  može staviti na lice.

Potrudili smo se da nastava učenicima bude što ugodnija i prirodnija, pa smo u učionicama pripremili takve uvjete za rad da nošenje maskice neće biti potrebno. Molimo roditelje/staratelje da porazgovaraju sa svojom djecom o važnosti držanja razmaka i provođenja svakodnevne higijene (što manje grljenja, posuđivanja pribora i sl.), a učitelji će se potruditi i stvoriti ugodnu atmosferu za svih.

Kod sumnje na povišenu tjelesnu temperaturu te kod pojave akutnih simptoma zarazne bolesti neophodno je djetetu u školi izmjeriti tjelesnu temperaturu. Ako učenici razviju simptome virusa COVID-19 tijekom boravka u školi, učitelji odmah obavještavaju roditelje/staratelje koji u najkraćem roku trebaju doći po dijete.

Kao i uvijek, u slučaju bolesti škola će kontaktirati roditelje/staratelje koji moraju biti spremni doći po bolesno dijete.

Važno je da roditelji/skrbnici (u daljnjem tekstu: roditelj) i djelatnici:

  • ne dolaze u pratnji djeteta/učenika ako imaju simptome zarazne bolesti, ako im je izrečena mjera samoizolacije ili ako imaju saznanja da su zaraženi virusom COVID-19
  • ne dovode dijete/učenika u ustanovu ukoliko:
    • ima simptome zarazne bolesti (npr. povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje)
    • ima izrečenu mjeru samoizolacije
    • imaju saznanja da je zaraženo virusom COVID-19.
Učenici sa znakovima svih drugih zaraznih bolesti (koje nisu COVID-19) koje se prenose uobičajenim socijalnim kontaktom, također ne dolaze u ustanovu.

Mjerenje temperature i praćenje pojave simptoma

Roditelji su dužni izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu. U slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu, već se javljaju ravnatelju ustanove i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu samostalno mjeriti tjelesnu temperaturu.

Znakovi koji upućuju na moguću zarazu virusom COVID-19:

  • povišena tjelesna temperatura (po pazuhom > 37,2)
  • simptomi respiratorne bolesti - kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja
  • poremećaj osjeta njuha i okusa
  • gastrointestinalne smetnje (proljev, povraćanje i bol u trbuhu).

Preporučuje se da odrasle osobe što je manje moguće borave u školi i pred školom. Roditeljske sastanke održat ćemo u školi, razmjenjivat ćemo informacije putem e-dnevnika, maila i telefona, a prema potrebi i na informacijama.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]

Dobrodošli u svijet Osnovne škole Zamet!

Ovdje možete pronaći korisne informacije, dobiti odgovore na brojna pitanja, ali i uživati u plodovima rada naših učenika i djelatnika.
O svakodnevnim aktivnostima pogledajte u izborniku Web pano.

                                                      „Otet, znat, umet, škola Zamet!“

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rad u OŠ Zamet na početku školske godine 2021./2022.
Autor: Marjana Seršić, 7. 9. 2021.


U skladu s preporukama Školu smo organizirali na sljedeći način:

  1. Nastava će se odvijati u dvije smjene za cijelu školu.

A smjenu čine sljedeći razredi: 1.a, 1.b, 2.a, 2.b, 3.a, 3.b, 4.a, 4.c te
svi 6. i 8. razredi

B smjenu čine sljedeći razredi: 1.c, 1.d, 2.c, 2.d, 3.c, 3.d, 4.b, 4.d te
svi 5. i 7. razredi

1. tjedan A smjena nastavu ima popodne, a B smjena ujutro.

  1. Kako bi se izbjegla pretjerana gužva u zajedničkim prostorijama Škole, učenici po dolasku odmah ulaze u školu, držeći razmak od ostalih učenika, te odlaze u svoje učionice gdje će ih dočekati predmetni učitelj. Na ulazu u školu dezinficirat će obuću na otiraču, a u učionici će oprati ruke. Ulazak u školu provodit će se na sljedeći način:
  • Učenici od 1. do 4. razreda ulazit će na "veliki" ulaz ujutro u periodu od 7:35 do 7:45 sati, a popodne od 13:05 do 13:15 sati.
  • Učenici od 5. do 8. razreda ulazit će u školu ujutro od 7:45 do 8:00 sati, a
    popodne od 13:20 do 13:30 sati na „veliki ulaz“, bez zadržavanja i grupiranja ispred škole.
  • U produženi boravak učenici ulaze na "mali" ulaz.
  1. Školski sat trajat će 40 minuta kako bi se moglo obaviti čišćenje u međusmjeni te kako bi stigli i na izvanškolske aktivnosti.  Raspored sati i upute o odvijanju nastave učenici će dobiti od razrednika.

Raspored zvona:

1.sat  8:00 – 8:40
2.sat  8:45 – 9:25
   odmor 9:25 – 9:40
3.sat 9:40 – 10:20
4.sat 10:25 – 11:05
5.sat 11:10 – 11:50
6.sat 11:55 – 12:35
7.sat 12:40 – 13:20

1.sat 13:30 – 14:10
2.sat 14:15 – 14:55
  odmor 14:55 – 15:10
3.sat 15:10 – 15:50
4.sat 15:55 – 16:35
5.sat 16:40 – 17:20
6.sat 17:25 – 18:05
7.sat 18:10 – 18:50

4. Učenici će boraviti uvijek u istoj učionici, a učitelji će dolaziti u razrede prema rasporedu (osim Informatike, TZK-a te povremenih odlazaka u specijalizirane kabinete)

1.a i 1.c  učionica 19
1.b i 1.d učionica 16
2.a i 2.c učionica 31
2.b i 2.d učionica 21
3.a i 3.d učionica 37
3.b i 3.c učionica 33
4.a i 4.d učionica 3
4.b i 4.c učionica 2
 

5.a i 8.a učionica 52
5.b i 8.b učionica 54
5.c i 8.c učionica 56
5.d i 8.d učionica 58
7.e učionica 50
7.a i 6.a učionica 42 
7.b i 6.b učionica 44
7.c i 6.d učionica 46
7.d i 6.c učionica 48

 

5. Nastava će se odvijati u blokovima kako bi se tijekom dana u razredu izmijenilo što manje učitelja.

  1. Tijekom velikog odmora učenici će ostati u razredu ili će izaći u pratnji učitelja, dakle neće biti mogući odlasci do trgovina. Djeca marendu mogu donijeti sa sobom od kuće ili ju mogu primati u Školi. 
  2. Izborna nastava će se u potpunosti odvijati u školi s obzirom da nemamo kombinirane grupe iz različitih razreda.
    SVI učenici, i oni koji inače ne pohađaju nastavu INFORMATIKE, prva dva tjedna mogu prisustvovati nastavi Informatike kako bi isprobali svoje korisničke podatke, upoznali digitalne udžbenike te se prisjetili Loomena i pisanja maila. 
    Za učenike od 1. do 4. razreda nastava stranog jezika, Informatike i Vjeronauka počinje drugi tjedan nastave.

8. Dopunska i dodatna nastava te izvannastavne aktivnosti za učenike od 5. do 8. razreda organizirane su za mješovite skupine, stoga će učitelji dogovarati s učenicima kako i kada će se provoditi.  

9. Maskice za lice učenici bi, sukladno preporukama, trebali nositi u zajedničkom prostorijama i prilikom ulaska u Školu. Svaki učenik dužan je imati svoju maskicu koju na hodnicima i prilikom ulaska u Školu,  može staviti na lice.

Potrudili smo se da nastava učenicima bude što ugodnija i prirodnija, pa smo u učionicama pripremili takve uvjete za rad da nošenje maskice neće biti potrebno. Molimo roditelje/staratelje da porazgovaraju sa svojom djecom o važnosti držanja razmaka i provođenja svakodnevne higijene (što manje grljenja, posuđivanja pribora i sl.), a učitelji će se potruditi i stvoriti ugodnu atmosferu za svih.

Kod sumnje na povišenu tjelesnu temperaturu te kod pojave akutnih simptoma zarazne bolesti neophodno je djetetu u školi izmjeriti tjelesnu temperaturu. Ako učenici razviju simptome virusa COVID-19 tijekom boravka u školi, učitelji odmah obavještavaju roditelje/staratelje koji u najkraćem roku trebaju doći po dijete.

Kao i uvijek, u slučaju bolesti škola će kontaktirati roditelje/staratelje koji moraju biti spremni doći po bolesno dijete.

Važno je da roditelji/skrbnici (u daljnjem tekstu: roditelj) i djelatnici:

  • ne dolaze u pratnji djeteta/učenika ako imaju simptome zarazne bolesti, ako im je izrečena mjera samoizolacije ili ako imaju saznanja da su zaraženi virusom COVID-19
  • ne dovode dijete/učenika u ustanovu ukoliko:
    • ima simptome zarazne bolesti (npr. povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje)
    • ima izrečenu mjeru samoizolacije
    • imaju saznanja da je zaraženo virusom COVID-19.
Učenici sa znakovima svih drugih zaraznih bolesti (koje nisu COVID-19) koje se prenose uobičajenim socijalnim kontaktom, također ne dolaze u ustanovu.

Mjerenje temperature i praćenje pojave simptoma

Roditelji su dužni izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu. U slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu, već se javljaju ravnatelju ustanove i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu samostalno mjeriti tjelesnu temperaturu.

Znakovi koji upućuju na moguću zarazu virusom COVID-19:

  • povišena tjelesna temperatura (po pazuhom > 37,2)
  • simptomi respiratorne bolesti - kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja
  • poremećaj osjeta njuha i okusa
  • gastrointestinalne smetnje (proljev, povraćanje i bol u trbuhu).

Preporučuje se da odrasle osobe što je manje moguće borave u školi i pred školom. Roditeljske sastanke održat ćemo u školi, razmjenjivat ćemo informacije putem e-dnevnika, maila i telefona, a prema potrebi i na informacijama.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rad u OŠ Zamet na početku školske godine 2021./2022.
Autor: Marjana Seršić, 7. 9. 2021.


U skladu s preporukama Školu smo organizirali na sljedeći način:

  1. Nastava će se odvijati u dvije smjene za cijelu školu.

A smjenu čine sljedeći razredi: 1.a, 1.b, 2.a, 2.b, 3.a, 3.b, 4.a, 4.c te
svi 6. i 8. razredi

B smjenu čine sljedeći razredi: 1.c, 1.d, 2.c, 2.d, 3.c, 3.d, 4.b, 4.d te
svi 5. i 7. razredi

1. tjedan A smjena nastavu ima popodne, a B smjena ujutro.

  1. Kako bi se izbjegla pretjerana gužva u zajedničkim prostorijama Škole, učenici po dolasku odmah ulaze u školu, držeći razmak od ostalih učenika, te odlaze u svoje učionice gdje će ih dočekati predmetni učitelj. Na ulazu u školu dezinficirat će obuću na otiraču, a u učionici će oprati ruke. Ulazak u školu provodit će se na sljedeći način:
  • Učenici od 1. do 4. razreda ulazit će na "veliki" ulaz ujutro u periodu od 7:35 do 7:45 sati, a popodne od 13:05 do 13:15 sati.
  • Učenici od 5. do 8. razreda ulazit će u školu ujutro od 7:45 do 8:00 sati, a
    popodne od 13:20 do 13:30 sati na „veliki ulaz“, bez zadržavanja i grupiranja ispred škole.
  • U produženi boravak učenici ulaze na "mali" ulaz.
  1. Školski sat trajat će 40 minuta kako bi se moglo obaviti čišćenje u međusmjeni te kako bi stigli i na izvanškolske aktivnosti.  Raspored sati i upute o odvijanju nastave učenici će dobiti od razrednika.

Raspored zvona:

1.sat  8:00 – 8:40
2.sat  8:45 – 9:25
   odmor 9:25 – 9:40
3.sat 9:40 – 10:20
4.sat 10:25 – 11:05
5.sat 11:10 – 11:50
6.sat 11:55 – 12:35
7.sat 12:40 – 13:20

1.sat 13:30 – 14:10
2.sat 14:15 – 14:55
  odmor 14:55 – 15:10
3.sat 15:10 – 15:50
4.sat 15:55 – 16:35
5.sat 16:40 – 17:20
6.sat 17:25 – 18:05
7.sat 18:10 – 18:50

4. Učenici će boraviti uvijek u istoj učionici, a učitelji će dolaziti u razrede prema rasporedu (osim Informatike, TZK-a te povremenih odlazaka u specijalizirane kabinete)

1.a i 1.c  učionica 19
1.b i 1.d učionica 16
2.a i 2.c učionica 31
2.b i 2.d učionica 21
3.a i 3.d učionica 37
3.b i 3.c učionica 33
4.a i 4.d učionica 3
4.b i 4.c učionica 2
 

5.a i 8.a učionica 52
5.b i 8.b učionica 54
5.c i 8.c učionica 56
5.d i 8.d učionica 58
7.e učionica 50
7.a i 6.a učionica 42 
7.b i 6.b učionica 44
7.c i 6.d učionica 46
7.d i 6.c učionica 48

 

5. Nastava će se odvijati u blokovima kako bi se tijekom dana u razredu izmijenilo što manje učitelja.

  1. Tijekom velikog odmora učenici će ostati u razredu ili će izaći u pratnji učitelja, dakle neće biti mogući odlasci do trgovina. Djeca marendu mogu donijeti sa sobom od kuće ili ju mogu primati u Školi. 
  2. Izborna nastava će se u potpunosti odvijati u školi s obzirom da nemamo kombinirane grupe iz različitih razreda.
    SVI učenici, i oni koji inače ne pohađaju nastavu INFORMATIKE, prva dva tjedna mogu prisustvovati nastavi Informatike kako bi isprobali svoje korisničke podatke, upoznali digitalne udžbenike te se prisjetili Loomena i pisanja maila. 
    Za učenike od 1. do 4. razreda nastava stranog jezika, Informatike i Vjeronauka počinje drugi tjedan nastave.

8. Dopunska i dodatna nastava te izvannastavne aktivnosti za učenike od 5. do 8. razreda organizirane su za mješovite skupine, stoga će učitelji dogovarati s učenicima kako i kada će se provoditi.  

9. Maskice za lice učenici bi, sukladno preporukama, trebali nositi u zajedničkom prostorijama i prilikom ulaska u Školu. Svaki učenik dužan je imati svoju maskicu koju na hodnicima i prilikom ulaska u Školu,  može staviti na lice.

Potrudili smo se da nastava učenicima bude što ugodnija i prirodnija, pa smo u učionicama pripremili takve uvjete za rad da nošenje maskice neće biti potrebno. Molimo roditelje/staratelje da porazgovaraju sa svojom djecom o važnosti držanja razmaka i provođenja svakodnevne higijene (što manje grljenja, posuđivanja pribora i sl.), a učitelji će se potruditi i stvoriti ugodnu atmosferu za svih.

Kod sumnje na povišenu tjelesnu temperaturu te kod pojave akutnih simptoma zarazne bolesti neophodno je djetetu u školi izmjeriti tjelesnu temperaturu. Ako učenici razviju simptome virusa COVID-19 tijekom boravka u školi, učitelji odmah obavještavaju roditelje/staratelje koji u najkraćem roku trebaju doći po dijete.

Kao i uvijek, u slučaju bolesti škola će kontaktirati roditelje/staratelje koji moraju biti spremni doći po bolesno dijete.

Važno je da roditelji/skrbnici (u daljnjem tekstu: roditelj) i djelatnici:

  • ne dolaze u pratnji djeteta/učenika ako imaju simptome zarazne bolesti, ako im je izrečena mjera samoizolacije ili ako imaju saznanja da su zaraženi virusom COVID-19
  • ne dovode dijete/učenika u ustanovu ukoliko:
    • ima simptome zarazne bolesti (npr. povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje)
    • ima izrečenu mjeru samoizolacije
    • imaju saznanja da je zaraženo virusom COVID-19.
Učenici sa znakovima svih drugih zaraznih bolesti (koje nisu COVID-19) koje se prenose uobičajenim socijalnim kontaktom, također ne dolaze u ustanovu.

Mjerenje temperature i praćenje pojave simptoma

Roditelji su dužni izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu. U slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu, već se javljaju ravnatelju ustanove i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu samostalno mjeriti tjelesnu temperaturu.

Znakovi koji upućuju na moguću zarazu virusom COVID-19:

  • povišena tjelesna temperatura (po pazuhom > 37,2)
  • simptomi respiratorne bolesti - kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja
  • poremećaj osjeta njuha i okusa
  • gastrointestinalne smetnje (proljev, povraćanje i bol u trbuhu).

Preporučuje se da odrasle osobe što je manje moguće borave u školi i pred školom. Roditeljske sastanke održat ćemo u školi, razmjenjivat ćemo informacije putem e-dnevnika, maila i telefona, a prema potrebi i na informacijama.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju