preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zamet Rijeka

Login
Tražilica
e-Dnevnik

Katalog knjižnice OŠ Zamet

Kalendar
« Prosinac 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Misao mjeseca

Prosinac

Ograničenja postoje samo u našim umovima.

Ako koristimo maštu, otvaramo si svijet beskonačnih mogućnosti.

Jamie Paolinetti

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionice za CODE WEEK 2019.
Autor: Iva Nežić Crljenica, 30. 10. 2019.

Pročitajte tekst profesorice Maje Tomičić Marušić o radionicama održanim povodom Europskog tjedna programiranja:


Vizualno programiranje omogućuje učenicima da opisuju procese s pomoću ilustracija ili grafika. Scratch je jedan od najpoznatijih jezika vizualnog programiranja koji se upotrebljava diljem svijeta. Scratch je razvijen na MIT-u 2002. i otad je oko sebe okupio veliku zajednicu u kojoj se mogu pronaći milijuni projekata te bezbroj tutorijala na nekoliko stranih jezika.

Scratch je besplatan alat, vrlo je intuitivan i motivirajući za učenike. Učenici mogu stvarati priče, ilustrirati matematički problem ili sudjelovati u umjetničkom natjecanju kako bi naučili o kulturnoj baštini, pritom učeći programiranje i računalno razmišljanje i, najvažnije, zabavljajući se.

U sklopu Europskog tjedna programiranja i u našoj Školi su održane radionice računalnog razmišljanja i programiranja za 3., 4. i 6. razred.

Tema radionice za 4. razred bila je programiranje bez računalne tehnologije (unplugged programiranje). Tako je 4.b razred kroz igru CodyRoby u kojoj je jedan igrač programer, a drugi robot učio osnovne koncepte računalnog razmišljanja i usput se dobro zabavio.

Učenici 3.b razreda upoznali su se s blok programiranjem u Scratchu, osnovama rada i naredbama u Scratchu, sa sekvancijalnim programiranjem. Upoznali su osnove na kojima se mogu temeljiti i graditi daljnja znanja u programiranju.

Učenici 6.c već su se ranije upoznali s blok programiranjem pa su na ovoj radionici upotrijebili svoja znanja i pokušali izraditi edukativnu igru pitanja i odgovora u Scratchu.

    





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju