2019-10-30 07:21:48

Radionice za CODE WEEK 2019.

Pročitajte tekst profesorice Maje Tomičić Marušić o radionicama održanim povodom Europskog tjedna programiranja:

Vizualno programiranje omogućuje učenicima da opisuju procese s pomoću ilustracija ili grafika. Scratch je jedan od najpoznatijih jezika vizualnog programiranja koji se upotrebljava diljem svijeta. Scratch je razvijen na MIT-u 2002. i otad je oko sebe okupio veliku zajednicu u kojoj se mogu pronaći milijuni projekata te bezbroj tutorijala na nekoliko stranih jezika.

Scratch je besplatan alat, vrlo je intuitivan i motivirajući za učenike. Učenici mogu stvarati priče, ilustrirati matematički problem ili sudjelovati u umjetničkom natjecanju kako bi naučili o kulturnoj baštini, pritom učeći programiranje i računalno razmišljanje i, najvažnije, zabavljajući se.

U sklopu Europskog tjedna programiranja i u našoj Školi su održane radionice računalnog razmišljanja i programiranja za 3., 4. i 6. razred.

Tema radionice za 4. razred bila je programiranje bez računalne tehnologije (unplugged programiranje). Tako je 4.b razred kroz igru CodyRoby u kojoj je jedan igrač programer, a drugi robot učio osnovne koncepte računalnog razmišljanja i usput se dobro zabavio.

Učenici 3.b razreda upoznali su se s blok programiranjem u Scratchu, osnovama rada i naredbama u Scratchu, sa sekvancijalnim programiranjem. Upoznali su osnove na kojima se mogu temeljiti i graditi daljnja znanja u programiranju.

Učenici 6.c već su se ranije upoznali s blok programiranjem pa su na ovoj radionici upotrijebili svoja znanja i pokušali izraditi edukativnu igru pitanja i odgovora u Scratchu.

    


Osnovna škola "Zamet" Rijeka